Beschikbare collega's

Emmanuel
Functie: Servicedesk Medewerker 1e en 2e lijns
Emmanuel is een bijzonder communicatief vaardige ICT-er. Hij vindt het leuk om in contact te zijn met eindgebruikers en hen te helpen met allerlei ICT-uitdagingen. Hij schakelt continu tussen verschillende klanten en omgevingen, wat hem makkelijk af gaat. Daarnaast is Emmanuel een fijne collega die zowel goed in teamverband als zelfstandig kan werken. Emmanuel houdt ervan om dingen zelf uit te zoeken om bij het gewenste resultaat te komen. Momenteel is hij bezig met zijn ITIL certificering. Een vooruitstrevende en prettige persoonlijkheid en een absolute aanwinst voor uw ICT-afdeling.

Besturingssystemen: Windows 7, 8 en 10, Apple iOS, Android
Software: MS Office 2010, 2013, 2016 en 365, TopDesk, Service Now, Active Directory, Exchange, SCCM, Windows 2008, 2012 en 2016, Hyper-V, VMWare ESX, VMWare Workstation
Hardware: desktops, printers
Methodiek: ITIL

Regio: Noord-Brabant/Gelderland/Limburg
Werk/denkniveau: MBO
Beschikbaarheid: 40 uur per week
Beschikbaar: per direct

Kevin
Functie: Skilled Servicedesk Medewerker
Kevin is een integere, sociale en vriendelijke jongen. Zijn leergierigheid en enthousiasme zorgen ervoor dat hij de materie snel oppikt. Hij blinkt uit in zijn klantvriendelijke en servicegerichte instelling. Kevin is bezig met zijn ITIL-certificering en parallel hieraan is hij bezig met het behalen van zijn Microsoft-certificeringen. Hij is uitstekend inzetbaar binnen functies zoals Servicedeskmedewerker en Support Engineer, zodat hij support kan verlenen aan gebruikers alsmede het bieden van ondersteuning voor uit te voeren projecten. Kevin is een ICT’er die graag zijn handen uit de mouwen steekt!

Besturingssystemen: Windows 2008, 2012 en 2016, Windows 7, 8 en 10, Apple OS X en iOS, Android
Software: MS Office 2010, 2013, 2016 en 365, Active Directory, TopDesk, VMWare vSphere, Hyper-V, Exchange, SCOM, SCCM
Hardware: desktopconfiguraties, laptops, thin clients, printers
Methodiek: ITIL

Regio: Noord-Brabant/Gelderland/Limburg
Werk/denkniveau: MBO
Beschikbaarheid: 16 uur per week (dinsdag en vrijdag)
Beschikbaar: per direct

Wim
Functie: Servicedesk Medewerker 1e lijns
Wim is een rustige, sociale en vriendelijke jongen die zich prettig voelt in een functie waar hij support kan verlenen aan gebruikers en waar hij tevens hands-on ondersteuning kan bieden op het gebied van installatie van hard- en software. Zijn leergierigheid en enthousiasme zorgen ervoor dat hij de materie snel oppikt. Hij blinkt uit door zijn klantvriendelijke en servicegerichte instelling. Wim is communicatief vaardig, proactief en heeft een echte werkersmentaliteit. Momenteel is hij bezig met zijn MBO niveau 4 opleiding en parallel hieraan studeert hij voor zijn ITIL-certificering.

Besturingssystemen: Windows 7, 8 en 10
Software: MS Office 2016 en 365, TopDesk, Active Directory, Exchange, SCCM, Sharepoint, RES, XenDesktop
Hardware: desktops, laptops, printers
Methodiek: ITIL

Regio: Noord-Brabant/Gelderland/Limburg
Werk/denkniveau: MBO
Beschikbaarheid: 32 uur per week
Beschikbaar: per direct

This website is POWERED BY OTYS recruiting technologies
LAAT HIER UW VRAAG ACHTERSTEL UW VRAAG
Consultant

Sorry

Op dit moment is er niemand online. Laat uw gegevens hier achter, dan nemen wij contact op.

Bedankt

Bedankt voor de informatie, we nemen snel contact met u op.
IT-Profile gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.