Beschikbare collega's

Wij stellen u graag voor aan onze beschikbare medewerkers, voor wie wij op zoek zijn naar een nieuwe uitdaging. Ze zijn op basis van detachering inzetbaar. Indien u een vrijblijvend gesprek in wenst te plannen met een collega, dan horen wij dat graag! Voor vragen of een uitgebreid cv kunt u altijd met ons contact opnemen via telefoonnummer 040 234 88 00 of per mail via aanvragen@it-profile.nl.


Naam: Kevin S.
Functie: Junior Servicedesk Medewerker

Kevin is sociaal, communicatief vaardig en enthousiast. ‘Typisch Kevin’ is zijn rustige, klantvriendelijke en servicegerichte instelling. Hij is uitstekend inzetbaar binnen functies als Servicedesk medewerker/Werkplekbeheerder, waar hij support kan verlenen aan gebruikers en waar hij tevens hands-on ondersteuning kan bieden op het gebied van installaties en reparaties van hard- en software, alsmede mobiele telefonie. Kevin is een loyale en harde werker met passie voor techniek. Hij kan goed zelfstandig werken maar vindt het samenwerken met collega’s net zo leuk. Op dit moment is hij bezig met zijn ITIL-certificering, waarna hij start met zijn MCSA Windows 10 certificering.

Besturingssystemen: Windows 2016, Windows 7, 8 en 10, Apple OS X en iOS, Android
Software: MS Office 2010, 2013, 2016 en 365, Active Directory, TopDesk, V-Office
Hardware: desktopconfiguraties, laptops, printers, servers

Regio: Noord-Brabant / Gelderland / Limburg
Beschikbaar: per direct (40 uur per week)


Naam: Johan
Functie: Support Engineer / Systeembeheerder

Johan is een ervaren ICT’er die veel werkervaring heeft opgedaan in veel uiteenlopende omgevingen, met name op het gebied van Microsoft- en SBC omgevingen. Hij heeft het volledige MCSE (in combinatie met Exchange en Active Directory) traject doorlopen. Zijn affiniteit met programmeren heeft ertoe geleid dat hij ook veel ervaring heeft met VBA-scripting en het definiëren van grouppolicies. Johan is een positief ingesteld en spontaan persoon die zeer goed met collega's kan sparren. Verder is hij oplossingsgericht, structureel en analytisch; het verzorgen van de juiste documentatie is absoluut aan Johan besteed (ITIL-gecertificeerd). Hij voelt zicht als een vis in het water in een job waarbij hij zijn kennis op allerlei facetten in een traject tot uiting kan brengen; een combinatie van advisering, beheer, implementatie en het geven van ondersteuning.

Besturingssystemen: Windows 2008, 2012 en 2016, Windows 7, 8 en 10, Apple OS X en iOS, Android
Software: MS Office 2010, 2013, 2016 en 365, Active Directory, TopDesk, VMWare vSphere, Hyper-V, Exchange, SCOM, SCCM, SQL
Hardware: server- en desktopconfiguraties, thin clients, printing, storage & back-up
Methodiek: ITIL

Regio: Noord-Brabant / Gelderland / Limburg
Beschikbaar: per direct (36 uur per week)
Naam: Dirk O.
Functie: Servicedesk Medewerker / Werkplekbeheerder

Dirk is een jonge, enthousiaste ICT’er, die al op jonge leeftijd wist dat hij van zijn hobby zijn beroep wilde maken. Zijn passie voor ICT zet hij ook thuis voort. Zo heeft hij inmiddels thuis zijn eigen Linux server geïnstalleerd. Hij is klantvriendelijk en servicegericht. Dirk is leergierig en gedreven. Daarnaast kan hij zich snel aanpassen aan nieuwe situaties. Dirk houdt van uitdaging en is enthousiast en prettig in de omgang. Momenteel is hij bezig met zijn ITIL certificering waarna hij doorgaat met zijn Microsoft MCSA certificering.

Besturingssystemen: Windows 2008, 2012, 2016, Windows 7, 8 en 10, Apple OS X en iOS, Android, Linux.
Software: MS Office 2010, 2013, 2016 en 365, Active Directory, TopDesk, Exchange, Ubuntu Server (Linux), SCCM, Hyper-V, MySQL
Hardware: desktopconfiguraties, serverconfiguraties, thin clients, printers, storage and back-up
Methodiek: ITIL

Regio: Noord-Brabant / Limburg
Beschikbaar: per direct (40 uur per week)

Naam: Noud
Functie: Servicedesk Medewerker / Werkplekbeheerder

Noud is sociaal, communicatief vaardig en gemotiveerd. Hij vindt het leuk om in contact te zijn met eindgebruikers en hen te helpen met allerlei ICT-uitdagingen. Hij past zich snel aan binnen een nieuwe werkomgeving en hij steekt graag de handen uit de mouwen. Daarnaast is Noud een fijne collega die zowel goed in teamverband als zelfstandig kan werken. Noud houdt ervan om dingen zelf uit te zoeken om bij het gewenste resultaat te komen. Noud is ITIL gecertificeerd en momenteel is hij bezig met zijn MCSA Windows 10 certificering. Een vooruitstrevende en prettige persoonlijkheid en een absolute aanwinst voor iedere ICT-afdeling.

Besturingssystemen: Windows 2008, 2012, 2016, Windows 7, 8 en 10, Apple OS X en iOS, Android, Linux.
Software: MS Office 2010, 2013, 2016 en 365, Active Directory, TopDesk, Exchange, VMWare vSphere, VMWare Horizon View, Hyper-V, XenDesktop, SQL query's en My SQL.
Hardware: desktopconfiguraties, serverconfiguraties, thin clients, printers, storage and back-up 
Methodiek: ITIL

Regio: Noord-Brabant / Gelderland / Limburg
Beschikbaar: vanaf 6 april (40 uur per week)

Naam: Deniz
Functie: Servicedesk Medewerker / Werkplekbeheerder

Deniz is te typeren als een ICT-er/mensen-mens! Deze aspecten zijn bij hem ook onlosmakelijk met elkaar verbonden. Zijn gedrevenheid en nieuwsgierigheid naar de ICT-techniek en zijn drive om mensen te willen helpen zit diep. Hij past zich snel aan binnen een nieuwe werkomgeving. Deniz is enthousiast, steekt graag de handen uit de mouwen en denkt graag mee. Hij is leergierig en accuraat en hij wil zich blijven ontwikkelen binnen de ICT. Verder is Deniz iemand die goed in teamverband kan werken, maar ook individueel van aanpakken weet. Deniz is een loyale collega met een flexibele werkhouding. Momenteel is hij bezig met het behalen van zijn ITIL-certificering.

Besturingssystemen: Windows 2008, 2012, 2016, Windows 7, 8 en 10, Apple OS X en iOS, Android, Linux.
Software: MS Office 2010, 2013, 2016 en 365, Active Directory, TopDesk, Exchange, VMWare vSphere, VMWare Horizon View, Hyper-V, XenDesktop, SQL
Hardware: desktopconfiguraties, serverconfiguraties, laptops, thin clients, printers.
Methodiek: ITIL

Regio: Limburg / Noord-Brabant / Gelderland
Beschikbaar: vanaf 6 april (40 uur per week)

Naam: Oualid
Functie: Servicedesk Medewerker / Werkplekbeheerder

Oualid is een rustige, sociale en vriendelijke jongen die zich prettig voelt in een functie waar hij support kan verlenen aan gebruikers en waar hij tevens hands-on ondersteuning kan bieden op het gebied van installatie van hard- en software. Oualid haalt zijn energie uit klantencontact en dit is met name de reden dat hij wil als servicedeskmedewerker ingezet kan worden. Zijn leergierigheid en enthousiasme zorgen ervoor dat hij de materie snel oppikt. Hij blinkt uit door zijn klantvriendelijke en servicegerichte instelling. Oualid is communicatief vaardig, proactief en heeft een echte werkersmentaliteit. Juist de combinatie communicatie/techniek spreekt hem erg aan. Hij vindt het daarnaast fijn om iets te betekenen voor anderen. Momenteel is hij bezig met zijn ITIL certificaat, waarna hij start met zijn MCSA Windows 10 certificering.

Besturingssystemen: Windows 2008, 2012 en 2016, Windows 7, 8 en 10, Apple OS X en iOS, Android,
Software: MS Office 2010, 2013, 2016 en 365, Active Directory, TopDesk, VMWare vSphere
Hardware: desktopconfiguraties, laptops, thin clients, printers, servers
Methodiek: ITIL

Regio: Limburg / Noord-Brabant
Beschikbaar: vanaf 6 april (40 uur per week)
Naam: Joris
Functie: Skilled Servicedesk Medewerker / Werkplekbeheerder

Joris is een ICT’er die van zijn hobby zijn beroep heeft gemaakt. Servicegerichtheid, klantvriendelijkheid en enthousiasme zijn dan ook eigenschappen die goed bij Joris passen. Hij heeft een goed inlevingsvermogen en hij is communicatief vaardig. Een rustige persoonlijkheid die niet bang is voor een uitdaging. Joris haalt veel voldoening uit het ondersteunen van eindgebruikers, maar ook de ICT-backend heeft zijn interesse. Joris werkt zelfstandig en “ziet” de werkzaamheden ook. Momenteel is hij bezig met zijn MCSA certificering.

Besturingssystemen: Windows 2008, 2012, 2016, Windows 7, 8 en 10, Apple OS X en iOS, Android, Citrix Endpoint Management, Mobile Iron, ThinKiosk.
Software: MS Office 2010, 2013, 2016 en 365, Active Directory, Hyena (AD management tool), TopDesk, Exchange,
Hardware: desktopconfiguraties, serverconfiguraties, thin clients, printers, storage and back-up
Methodiek: ITIL

Regio: Noord-Brabant / Gelderland / Limburg
Beschikbaar: vanaf 6 april (40 uur per week)
Naam: Dirk D.
Functie: Skilled Servicedesk Medewerker / Werkplekbeheerder

Dirk is een hele enthousiaste en gemotiveerde jongen. Hij komt uitstekend tot zijn recht in functies waarin hij klanten kan ondersteunen bij hun ICT-problematiek. Zijn nieuwsgierigheid, enthousiasme en gedrevenheid zorgen ervoor dat hij een nieuwe materie snel oppikt. Dirk is prettig in de omgang en erg vriendelijk en geduldig richting eindgebruikers. Hij is communicatief goed vaardig en ziet een probleem als een uitdaging. Dirk is een ICT’er die graag zijn handen uit de mouwen steekt! Momenteel is Dirk bezig met zijn ITIL certificering waarna hij wil gaan voor zijn Microsoft MCSA certificering.

Besturingssystemen: Windows 2008, 2012, 2016, Windows 7, 8 en 10, Apple OS X en iOS, Android.
Software: MS Office 2010, 2013, 2016 en 365, Active Directory, TopDesk, Exchange, VMWare vSphere, VMWare Horizon View, Hyper-V, XenDesktop, SCOM, SCCM, SQL query's, My SQL, SQL 2008 en Express.
Hardware: desktopconfiguraties, laptops, thin clients, printers, servers

Regio: Noord-Brabant / Limburg / Gelderland
Beschikbaar: per direct (16 uur per (donderdag en vrijdag))


 

This website is POWERED BY OTYS recruiting technologies
LAAT HIER UW VRAAG ACHTERSTEL UW VRAAG
Consultant

Sorry

Op dit moment is er niemand online. Laat uw gegevens hier achter, dan nemen wij contact op.

Bedankt

Bedankt voor de informatie, we nemen snel contact met u op.
IT-Profile gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.
Close