Werkplekbeheerder

Als Werkplekbeheerder ben jij een expert in het oplossen van incidenten op werkplekken. Je bent ervaren in het oplossen van 2e lijns gebruikersondersteuning. 

 

Wat ga je doen?

Als werkplek beheerder houd jij je bezig met het oplossen van incidenten op werkplekken van de verschillende afdelingen en bedrijven. Dit voeren ze voornamelijk uit vanuit het hoofdkantoor. De tweede lijns incidenten lossen zij remote op. Dit zijn incidenten die de Servicedesk niet op heeft kunnen lossen. Hiernaast worden op de centrale locatie nieuwe werkplekken ingericht en deze worden op de locatie bij de eindgebruiker over gedragen aan de gebruiker waarvoor deze werkplek besteld is. 

Ook productie werkplekken binnen de organisatie worden ondersteund. Hier staat vaak specifieke software op. Door groei van het aantal werkplekken en doorgroei van medewerkers, hebben ze hierdoor uitbreiding nodig.

Wat ga je doen?

  • Het bieden van telefonische 2e lijn gebruikersondersteuning.
  • Het bieden van on-site gebruikersondersteuning.
  • Problemen, verzoeken en incidenten van eindgebruikers m.b.t. hard- en software oplossen.
  • Het beheer van werkstations, printers en overige hard- en software.
  • IT incidenten van productie machines helpen oplossen.
  • Installatiewerkzaamheden en het gebruiksklaar maken van nieuwe werkplekken.
  • Behandelen en vertalen van gebruikersvragen naar werkbare oplossingen.

 

 

Wie ben jij?

Als persoon ben je service gericht ingesteld en heb je een flexibele houding. Je bent analytisch sterk, probleemoplossend en besluitvaardig. Daarnaast ben je in staat goed te luisteren en door te vragen en de hulpvraag door de gebruiker op urgentie te waarderen, prioriteren en adequaat op te volgen. Je bent een echte teamplayer, communicatief vaardig, proactief en je hebt een klant- en resultaatgerichte instelling.

  • Afgeronde MBO ICT-opleiding, niveau 4.
  • Inzicht in de Microsoft infrastructuur en applicaties.
  • In staat het eigen werkdomein en vakgebied bij te houden en er in te ontwikkelen.
  • Ruime kennis van Microsoft Office
  • Ruime kennis van Windows 10 en bij uitzondering de voorgangers hiervan (specials)
  • Ervaring met ITIL werkmethodiek.
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
  • Flexibel in reis- en werktijden.
  • In het bezit van een B rijbewijs.

Wat mag je verwachten?

Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Eindhoven biedt de ICT-afdeling ondersteuning voor verschillende organisaties. Onze klant is een veelzijdige omgeving; zo ben je betrokken bij de vele verschillende vestigingen. Met ongeveer 130 collega's werken we in een informele sfeer binnen een vlakke organisatiestructuur met korte lijnen en open communicatie. 

Overige informatie

De start is zo snel mogelijk voor 40 uur per week. De aanvraag mag zowel op basis van detachering als op basis van detavast worden ingevuld. De periode van detachering bedraagt 6 maanden. Het tarief waarvoor we in kunnen kopen ligt tussen de €45,00 en €55,00 per uur o.b.v. 40 uur per week.

 

 

 

Meer weten over deze vacature?

Wij komen graag met jou in contact! 
Stuur je cv naar Janny de Bresser via Janny@IT-Profile.nl of
neem telefonisch contact op via (040) 234 88 00.

 

 

SOCIAL MEDIA

Volg ons op LinkedIn en blijf op de
hoogte van de laatste nieuwtjes binnen
het IT-vakgebied!

BEZOEKADRES

Graag meer informatie ontvangen?
Laat het ons weten, of maak een
afspraak!

Dorpstraat 162a
5504 HM Veldhoven
+31 (0)40 234 8800
info@im-profile.nl